środa, 21 maja 2014

6/zabawna buzia

rareaudreyhepburn

Post zainspirowany strojem Audrey Hepburn z filmu pt. "Zabawna buzia".

Zadanie jakie sobie postawiłam, to stworzenie stylizacji zainspirowanej aktorką. Wybór padł na bohaterkę filmu (a raczej musicalu), Jo - pracownicy księgarni, która staje się najnowszym odkryciem fotografa Dick'a. Jednak nie będę rozpisywać się na temat filmu. Tak, jak poprzednio, polecam Wam obejrzeć, jeżeli chcecie dowiedzieć się o przygodach szarej, a jednak barwnej pracownicy. Co Was może dodatkowo do niego zachęcić? Może to, że akcja rozgrywa się w Paryżu. Więcej nie zdradzę.



Moja stylizacja nie jest wiernym odwzorowaniem stroju z "Zabawnej buzi". Strój ten jest dla mnie inspiracją, z której zaczerpnęłam główny motyw - czarny golf. Reszta stanowi moją indywidualną kompozycję, której celem jest stworzenie czegoś eleganckiego, a zarazem wygodnego.

Czemu mój wybór padł na ten film? Odpowiedź jest prosta - kto by nie chciał przenieść się do Paryża, nawet jeśli to tylko metaforyczna podróż! 

weheartit





Zrezygnowałam z jakiejkolwiek biżuterii, biorąc na pierwszy plan czystą czerń golfu. Chociaż właściwie można stwierdzić, że i tak od wszystkich błyskotek, które miałabym na sobie, wzrok odciągałyby buty, które mają złote dodatki.

















myjourneywithaudrey 


weheartit

weheartit

weheartit



***
golf, spodnie chinos - butik, buty - ccc, torebka - accessorize


1 komentarz: