poniedziałek, 14 lipca 2014

20/zieleń


Hej!
Lipiec raz rozpieszcza nas upałami, a raz chłodzi nas deszczem. Jednak grunt to umieć poradzić sobie z tym, co przynosi nam los.
Dzisiejszy zestaw to jasne materiałowe spodnie plus sweter, za którym strasznie się nabiegałam. Znalazłam go na stronie internetowej h&m. Najpierw wpadł mi w oko kolor miętowy, jednak nigdzie nie mogłam go dostać. Byłam w kilku galeriach i nic. Aż nagle podczas kolejnej mojej podróży do galerii, moim oczom ukazał się miętusek. Jakże moim wielkim zdziwieniem (połączonym ze smutkiem) było to, gdy okazało się, że jednak to nie mój kolor! A przynajmniej nie w tym wydaniu. Zrezygnowana poszłam odłożyć sweter na miejsce, gdy obok znalazł się ON, bardziej nasycony, wyrazisty. Nie wahając się, poszłam go przymierzyć i w tej chwili wiedziałam, że będzie on jednym z moich ulubieńców! Z tyłu gładki, z przodu z klasycznym splotem. Zebrał wiele komplementów wśród moich koleżanek, a mi posłużył już nie jeden raz ;). 

















***
spodnie - new yorker, sweter - h&m

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz