poniedziałek, 15 czerwca 2015

43/sukienka w paski



Witajcie Kochani!

Na początku muszę Was przeprosić za małą przerwę na blogu. Czasami tak bywa, że jedne rzeczy trzeba zatrzymać, by móc zająć się innymi. W moim przypadku była to praca magisterska, do której musiałam przysiąść i w końcu napisać. I tak czas zleciał. A kiedy miałam chwilę, to pogoda nie pomagała w robieniu zdjęć. Nie ma co jednak narzekać. Dzisiaj post prosto z Sopotu! Sukienka w paski, molo, małe jachty - klimat iście wakacyjny! Jednak był to wypad na długi czerwcowy weekend. Aktywny, ale też dodający energii po naładowaniu baterii słońcem.


A co dla Was dziś przygotowałam? Wygodną sukienkę w czarne paski i niezastąpione materiałowe buty. Sukienka nie należy do tych z serii "podkreślę - Twoje - kształty". Jest wygodna, luźna
i wpasowała się w klimat. Przewiązałam ją paskiem w talii, by nadać jej charakteru. Do tego moja "podróżna" torebka i wygodne buty.






















sukienka - sheinside, torebka - accessorize, sweterek - cubus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz