niedziela, 15 czerwca 2014

13/wygoda i komfort


Hej!
W tej stylizacji postawiłam na luz, wygodę i naturalność.
Elastyczna spódniczka i przewiewna koszulka jest tym, czego potrzebujemy, by czuć się swobodnie, a jednocześnie dziewczęco. Nieład na głowie to uwieńczenie całego zestawu, bo jak wiadomo w życiu nie da się całkowicie uwolnić od bałaganu!

Jak dobrze widzicie, tym razem towarzyszą mi buty, które zaliczam do tych najwygodniejszych, a ich inną wersję kolorystyczną możecie zobaczyć tutaj. Po kupieniu granatowej pary, nie mogłam się oprzeć i tej w wesołym kolorze.

Cały myk tej stylizacji polega nie tylko na wygodzie, ale i na tym, że nie wydałam na nią dużo pieniędzy. Da się? Da. Wystarczy dobrze szukać, a nasz portfel wcale nie poniesie ogromnych kosztów.

Dodam tylko, że zdjęcia robione tuż przed burzą, dlatego mimo letniego stroju, nie znajdziecie na nich słońca.






















***
spódniczka - new yorker, koszulka - sh

2 komentarze:

  1. Buty świetne, mam w planach kupić sobie podobno tylko granatowo białe ;)
    Pozdrawiam.
    inspirationontoday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie będziesz chciała się z nimi rozstać ;)

      Usuń